Reisdag 2

21 oktober 2013 - Griya Lovina, Indonesië

Het wachten op de aansluitende vlucht verliep wel soepeltjes en snel. Ook de vlucht erna. Echter toen begon het gedonder... De visa aanvraag ging nog wel maar toen moesten we in de rij voor de paspoortcontrole. Hmmm deze mannen hebben niet zoveel zin dus de rijen waren echt lang. Ondertussen zagen Emily en ik de koffers al voorbij komen op de lopende band. Een knalroze roze en een baby blauwe kleur valt al snel op! Na de controle maar snel de koffers pakken dachten we. Helaas voor Esther ging dat niet helemaal op. Na een goede service van het grondpersoneel kwamen we er al snel achter dat haar koffer nog in Amsterdam stond. Jakkes! Gegevens maar achter gelaten en nu maar op zoek naar onze chauffeur. Deze stond al enthousiast met een bordje 'fam vd Veer' te zwaaien. Half uurtje later zaten we eindelijk in een mini busje op weg naar de villa. Tsjonge jonge... dat heeft uiteindelijk nog dik 4 uren geduurd. We waren echt afgepeigerd. Gelukkig stond er eten klaar en hebben we nog snel gezwommen.

1. Hendrik:
    22 oktober 2013
    ziet er allemaal goed uit. dus er was een koffer blijven staan in AMS. als het goed is komt die dan met de eerst volgende vlucht binnen. groeten.
  2. Pieter en willy:
    24 oktober 2013
    Hallo Connie en fam,
    in het begin een beetje pech met de koffers lees ik wel, maar wij hopen dat de pret niet mocht drukken. We hopen dat jullie nog een fijne vakanie hebben en heerlijk kunnen geniten van het mooie weer! we gaan elke dag ff kijken als er weer een nieuw verhaal op staat! Heel veel plezier en nog een fijne vakntie! Groetjes pieter en Willy