Dag 6

28 januari 2016 - Touwsrivier, Zuid-Afrika

Vandaag super dagje gehad. Om 10.00 uur werd de huurauto bij ons hotel afgeleverd. Haha het eerste uur uit Kaapstad rijden, was geen pretje en dat is zacht uitgedrukt . Peentjes gezweten!
Rijden we op de snelweg, steken er zomaar een stel geiten de weg over. Mensen die gewoon aan de kant van de snelweg lopen maar het uitzicht is erg mooi.
Na 2,5 uur gereden te hebben kwamen op onze nieuwe bestemming aan: Aquila Private Game Reserve. Hier verblijven we 1 nacht en doen we 2 safari's. De eerste hebben we vanmiddag gedaan en was schitterend. Het is dus een private game reserve en bestaat voornamelijk uit dieren die gered zijn. Helaas zijn hier, zelfs op het privé gebied, in 2011 door stropers drie neushoorns gedood voor hun ivoor. Gelukkig is er een shoot to kill policy voor dit soort tuig!

Onze lodge is erg leuk. Een klein huisje met een rieten dak, badkamertje en een buitendouche. We zijn benieuwd welke dierengeluiden we vannacht gaan horen. We liggen aan de rand van het Reserve dus het zou best eens kunnen zijn dat we wakker worden met een olifant aan de andere kant van het hek

Vandaag hou ik het kort en ik zou zeggen, bekijk de foto's maar als ik deze kan uploaden. Wifi is hier in de lodge niet zo sterk.