Dag 7 en 8

26 oktober 2013 - Los Mochis, Mexico

Dag 7 was voor Emily en mij een rustdag. De anderen zijn op fiets expeditie geweest. Liam is in de rijstvelden gevallen. Die was gelijk doornat van modderwater. Ingrid viel met fiets en al en is gehavend met schaafwonden. S avonds richting Singaraya naar restaurant Lejehanzaen. Voor het eerst kreeft gegeten.

Vandaag stonden de hot springs en de watervallen op het programma. Maar het was vandaag zooooo warm dat we niet verder dan de bronnen zijn gekomen. Daarna zijn we naar Singaraya en Lovina gegaan om te shoppen. Maar het is echt heel warm. Nu hangen we lekker bij het zwembad. De beste plek met deze hitte. Ons avondeten wordt verzorgd door de Balinese hulpen van de villa. Dus lekker chill hier. Morgenavond gaan de dames een uitgebreide rijsttafel koken. Heerlijk!!

1. Hendrik:
    27 oktober 2013
    Dus erg warm daar. ja dan kun je het best in het zwembad liggen en genieten .Hier is het vandaag echt herfst weer. Regen en harde wind en koud. Dus doe de warme kleren volgende week maar aan als jullie deze kant weer op komen. He de groeten en geniet er nog maar even van daar met zijn allen.