Dag 9

27 oktober 2013 - Griya Lovina, Indonesië

Dag 9 begon lekker vroeg. 8.00 uur aan het ontbijt en half 9 lagen Cor en Ingrid al in het zwembad. Ik wat later. Eerst bijkomen. De hele dag lekker bij het zwembad gehangen. Zucht! Wat gaat de dag snel! Rond een uur of 4 zijn de Balinese dames gaan koken voor de rijsttafel. Alle mensen wat was dat veel. Er bleef helaas veel over maar dat staat mooi in de koelkast en eten we morgen gewoon op. Genieten we er 2 dagen van. De dames hadden geweldig hun best gedaan. Ik doe er een foto bij!
Morgen hebben we weer zo'n chill dag. Lekker vroeg eruit en uitzien naar de massage die iedereen heeft geboekt voor het einde van de dag. Ik heb een anderhalf uur durende Balinese massage geboekt inclusief scrub voor nog geen 8 euro!!! Emily heeft een rug, nek en hoofd massage voor nog minder.
Daarna is het weer koffer inpakken en 2 dagen reizen. We vertrekken een paar uurtjes eerder zodat we nog wat kunnen shoppen in Kuta waar Cor en ik de weg nog wel weten van vorige keer..

1. Hendrik:
    28 oktober 2013
    Dat ziet er allemaal lekker uit die rijst tafel. Ja ze maken altijd zoveel klaar dat je er twee dagen van kan eten. Vandaag hier een dikke storm gehad met veel schade door het hele land. Hier in Bolsward veel bomen om gewaaid en veel huizen met schade aan de daken. Ja morgen weer pakken en dan weer een lange reis voor de boeg. Groeten en rustig aan Doeiiii.