Kaapstad, Zuid-Afrika

21 januari 2016 - Bolsward, Nederland

De vorige link die ik jullie stuurde was van een andere site. Helaas was deze voor de Ipad en kon ik deze niet op mijn mobiel openen. Dus vandaar deze oude link maar van reislogger die we ook voor Bali hebben gebruikt.

Ons eerste verblijf is op 24 januari in Cape Town Lodge Hotel in Kaapstad. We verblijven hier tot 28 januari.  Vervolgens gaan we met de huurauto naar Aquila Private Game Reserve. Hier checken we op vrijdag 29 januari weer uit. We rijden dan naar Sea Views Dream in Colonial Simonstown. Dit is een villa via Airbnb en ligt buiten Kaapstad. Hier verblijven we dan tot woensdag 3 februari. We rijden tot slot naar Asara Wine Estate & Hotel in Stellenbosch. Hier verblijven we onze twee laatste nachten. Het hotel is uitgezocht door Cor en is een dikke 5* dus dat wordt decadent genieten ;-) We hebben alleen nog maar wat foto's gezien van dit hotel dus in principe een verrassing voor ons.

We vliegen op de heenreis met Qatar Airways met een tussenstop in Doha en op de terugreis met Emirates met een tussenstop in Dubai. Helaas zijn beide tussenstops te kort om de steden in te gaan. Maar we starten de reis natuurlijk met gratis thee in de VIP lounge van de Abn Amro zoals gewoonlijk.. ;-)

Niet geheel onbelangrijk... onze medereizigers: Cor en Sander. Yeahhhhh ;-)

1. Hendrik:
    24 januari 2016
    Goedereis en een mooie vakantie daar met zijn allen. Gr