Dag 4

26 januari 2016 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Zit je aan de onderkant van de wereld, komt Cor een collega tegen waar we 's avonds gezellig mee hebben gegeten. Struisvogelvlees... Nooit geweten dat dat zo zacht is. Zucht, ik ga voorlopig niet meer op een weegschaal staan.

Vandaag op de hop on- hop off bus gezeten. Niet veel gehopt hoor maar gewoon het hele rondje in 1x gedaan. Wel erg leuk om zo heel Kaapstad te zien. Kaapstad is een hele leuke stad waar erg veel te doen is. Veel zwervers en armoede maar ook veel rijdende onbetaalbare auto's zoals Masserati's en dikke Bentley's. Veel hele oude huisjes waar de grote blokken tegenaan gebouwd zijn.

Er hingen net wat teveel wolken om de Tafelberg te beklimmen dus morgen proberen we het gewoon weer!

Vanmiddag zijn we naar een heel groot overdekt winkelcentrum geweest. Dat was echt heeeel groot. Veel Engelse winkels zoals River Island, Top Shop etc. Maar ook Emily's favoriete winkel Forever 21. Wish you were here dear

Op dit moment zijn we in het casino wat wel zo groot is als Oosterzee! De wereld aan gokautomaten, speeltafels maar ook een bioscoop, ijsbaan en een hele hoop kfc, MacDonald en alles wat daar maar op lijkt. Maar als enige vrouw met 3 mannen was mijn gezellige gezelschap snel vergeten geloof ik. Nog geen 15 minuten binnen en daar stond ik remi alleen. Tja, wat doe je dan??? Dan zoek je een comfortabele stoel, bestel je een thee en schrijf je reislog.... En ondertussen vraag ik me af of ik Folkert een selfie van mezelf zal sturen als geheugensteuntje. ..